Välkommen till min nya blogg!

Så har man äntrat bloggosfären, eller hur det nu var...? Efter lite påtryckningar från min sambo zupermamman.

Sitter såhär en lördagkväll med ett glas vin, datorn i knät och på TV pratar de om att ha papilliotter i fittan. Lika bra läge att börja som något annat?

vin

Lilleman sover sedan vi kom hem från det tredje firandet av fasters och farfars födelsedag, och vi kan lugnt sitta i soffan och uggla. Kan vara skönt ibland, men man kan undra vad för skit de hittar att visa på TV. Lördagar ska man tydligen hitta på annat. Extrem bodybuilding är rätt äckligt måste jag säga, framförallt bland kvinnor. Nåja.

40 gratis spinn på betsson lät ju ganska generöst för att jag svarade på några marknadsundersökningsfrågor. Det är rättså många spinn, så man hyste ju ett litet hopp om att kunna vinna lite grand att spela vidare för. Men ca 2 € var allt det blev och det måste jag tycka var dåligt.

Så var det med det. Läste du detta så välkommen till min nya blogg där jag svamlar på om vadhelst jag känner för.

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja älskling!!

Du e så välkommen så!

Svammla på du bara. =)

se det var väl inte så värst svårt var de?



Älskar dig

Pöss på daj min darling, nu ska vi nana kudden., Min morgon imorgon jue... =(

Kram

2012-03-03 @ 23:36:30
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0